Marketing door gebruik te maken van je wagenpark is één van de vele reclame uitingen van bedrijven. Gezien worden is een kunst, dus probeer jezelf te onderscheiden van andere weggebruikers. Het is de bedoeling dat fleetmarking mensen triggeren om de reclame goed in zich op te nemen. Dat lukt niet beter dan met een mooie foto van een alpaca, maar dan wel op een ludieke manier. Een foto zegt meer dan 1000 woorden. We zien nu al mensen achter ons bumperkleven met een telefoon in de hand waarmee foto’s worden genomen van de achterkant van onze bus. Wat wil je ook, het lijkt net of de deur open staat en de alpaca je tegemoet komt. Bekijk onze fleetmarking in onderstaande foto’s en geef je ongezouten mening door een reactie achter te laten.
Gert is mede oprichter van de Alpaca-Ranch. In maatschap met een broer heeft hij een akkerbouw- en tuinbouw- bedrijf. Gert is verantwoordelijk voor het akkerbouw gedeelte en verzorgt hij dagelijks de alpaca's. Verder neemt Gert de werkzaamheden voor de website en webshop voor zijn rekening.
“Op zoek naar wat extra inkomsten naast het landbouwbedrijf stuitte ik op het fokken van alpaca’s. Op dat moment werden er nog maar 10.000 alpaca’s in Europa gehouden terwijl de vraag groeiende is. Een goede investering voor de toekomst dacht ik. Wanneer gericht gefokt wordt op kwaliteit is met de alpacafokkerij een leuke verdienste te behalen. Daarnaast kom je door dit bijzondere dier in aanraking met andere mensen. De verscheidenheid aan sociale contacten die je opdoet maakt het totaal plaatje levendig.”